In een gezellige en fijne sfeer hebben we heerlijk gegeten. De service is persoonlijk en vlot.

Astrid V. - 14/11/2025

Bediening was buitengewoon vriendelijk en ontspannen. Compliment.
Het eten was perfect en 0.0-bier op de tap, kom daar eens om...

Hans v. - 14/11/2025

Ten eerste de gastvrijheid en de kwaliteit van de gerechten.
En de comfortabele stoelen!!

Hans H. - 10/11/2025

Heerlijk eten en nette bediening. Hier wordt met liefde gekookt.

antoinette k. - 10/11/2025

ja heerlijk gegeten . top en lekker vlot

antoinette k. - 27/10/2025

Leuk restaurant en goede kwaliteit

André S. - 24/10/2025

Leuke mensen en goede keuken. Heerlijk gegeten!

Anne D. - 24/10/2025

Hartelijke ontvangst. Gezellige sfeer en lekker gegeten.

Loek J. - 16/10/2025

Heelrijk gegeten (prima smaken) en goede bedieningen. Fijne ambiance.

Jack W. - 13/10/2025

Gezellige sfeer, leuke locatie. Vriendelijke bediening en heel lekker eten.

Linda D. - 12/10/2025

Baarschotse pannekoek al 40 jaar lekker !!

Karel J. - 05/10/2025

Vriendelijke bediening in een leuke ambiance en we hebben heerlijk gegeten. Een aanrader om eens heen te gaan.

Melchior P. - 02/10/2025

Leuk historisch gebouw met fijne bediening en lekker eten en drinken.

Dirk M. - 27/09/2025

Leuke kaart. Vriendelijke bediening.

Jan B. - 21/09/2025

Werden goed ontvangen. Omdat we van te voren niet wisten of we binnen of buiten konden zitten had de gastvrouw voor beide mogelijkheden al een tafelschikking gereedgezet. Zeer gastvrij! Het was prachtig weer dus het werd buiten. Bediening was prima en onze gasten genoten van de sfeer en de opgediende lunchgerechten.

Pieter M. - 20/09/2025

Eten is van uitstekende kwaliteit en de bediening is vriendelijk en efficiënt.

Chris M. - 20/09/2025

Prima gegeten
Aardige bediening

Bart v. - 20/09/2025

Vriendelijke bediening. Lekker ijs!!

Lara v. - 14/09/2025

Wij waren er voor de 2e keer samen met aanhang.
Heerlijke gegeten, fijne sfeer en leuk personeel. Ruime keuze menukaart.
Wij gaan hier zeker vaker komen! ook om

Eline H. - 14/09/2025

Prima eten
Gezellige ambiance

Bart v. - 12/09/2025